سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت : تک امتیاز دیدار سپاهان و سایپا به درد هیچ یک از ۲ تیم نخورد و ای کاش بازی را با پیروزی به پایان می‌رساندیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، انگین فیرات عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: این بازی، دیدار سختی برای دو تیم به شمار می‌رفت و سپاهان تیم بسیار خوبی بوده و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند.
 
وی افزود: بازیکنان مصدوم این تیم مثل سوکای و مهم‌تر از آن نویدکیا به تیم رسیدند؛ به نظر من محرم نویدکیا 50 درصد تیم سپاهان بوده و او امروز برای ما خیلی مشکل‌ساز شد.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تصریح کرد: وقتی بخواهم درباره کل بازی بگویم باید بگویم که می‌خواستیم که بازی کناری سپاهان را استفاده کرده و از نقطه ضعف سپاهان استفاده کنیم و این کار را انجام دادیم و امیدوار بودم که در نیمه نخست، با این نتیجه بازی به پایان برسد.
 
وی افزود: اما متاسفانه در پایان نیمه نخست بازی گل بیخودی خوردم و از گلی که دریافت کردیم، خیلی عصبانی بودم که گلی خوردیم زیرا ما بدون اینکه تیم رقیب برای ما موقعیت ایجاد کند، گل خوردیم و نیمه دوم خواستیم که بازی را کنترل کنیم.
 
فیرات گفت: یک خطا روی روزبه شاه‌علی دوست شد و بازیکنان نیمکت‌نشین ما نیز صدای او را شنیدند اما آن را داور ندید اما سپاهان از یک ضربه ایستگاهی جلو افتاد اما بعد از آن فشار آوردیم و سپاهان نیز با بازیکنان بلند خود در صدد گلزنی بود و گلی را به دست آوردیم و حق خود را گرفتیم.
 
وی بیان کرد: در گل به نظر من 2 تیم فراتر از حد فوتبال ایران بازی کردند و به نظر من تک امتیاز برای سپاهان و سایپا فایده‌ای ندارد.
 
سرمربی سایپا درباره اینکه تیم سایپا بازیکن مصدوم زیادی ندارد، خاطرنشان کرد: من در تیم‌هایی که مربیگری می‌کنم بازیکنان ما مصدوم نمی‌شود و من خوشحالم که تیمم مصدوم ندارد.
/2759/