همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون 25 استاندار از فرایند اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور بازدید کرده اند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب افزود : طرح نوروزی آرامش بهاری از 28 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ماه در 2 هزار و 286 امامزاده کشور ادامه خواهد یافت که در قالب آن، در 947 امامزاده کشور، غرفه های مشاوره و پاسخگویی و در 450 امامزاده خیمه های معرفت برپا شده است.
 
وی گفت : طرح نوروزی آرامش بهاری با استقبال گسترده مردم و مسئولان مواجه شده است و تاکنون علاوه بر بیش از 100 نماینده مجلس، 25 استاندار نیز ضمن زیارت امامزادگان از روند اجرای طرح بازدید کرده و از اجرای آن قدردانی کرده اند.
 
رئیس ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری گفت : هدف از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقاء سطح فکری، فرهنگی زائرین و مسافران نوروزی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروز است.
 
وی ادامه داد : تبلیغ و ترویج سنت های اصیل اسلامی به هموطنان در عید نوروز باستانی و خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران محترم بقاع و اماکن متبرکه از دیگر اهداف این طرح است.
/2759/