معاون اول رییس جمهور در حاشیه بازدید سرزده از طرح آرامش بهاری امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) شهرستان پیشوا، اجرای طرح آرامش بهاری را فرصتی مناسب برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و علی حجتی وزیر کشاورزی در آستان مقدس امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) شهرستان پیشوا از طرح آرامش بهاری بازدید نمودند.
 
بنابر این گزارش، در این سفر یک روزه، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی پس از تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت جعفر بن موسی کاظم(ع) و زیارت مزار شهدا، از طرح آرامش بهاری خیمه‌های معرفت بازدید کرده و از نزدیک با برنامه‌ها و خدمت‌رسانی این بخش به زائران آشنا شدند.
 
در حاشیه این بازدید، برنامه‌های خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های کودکان، حجاب و عفاف، مشاوره و غرفه‌های چند رسانه‌ای که در امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا برگزار شده بود، برای بازدیدکنندگان و هیئت همراه تشریح شد.
 
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در حاشیه این بازدید، اجرای طرح آرامش بهاری را فرصتی مناسب برای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی دانست.
 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و آرامش زائران در جوار اماکن متبرکه، اجرای این طرح، راهی برای تحقق این منویات است.
 
جهانگیری در پایان از روند مطلوب اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان ابراز رضایت و از کارکنان و دست اندرکاران اجرای این طرح تقدیر و قدردانی کرد.
 
هم‌چنین علی حجتی، وزیر کشاورزی نیز از فعالان طرح آرامش بهاری استان تهران تقدیر و تشکر نمود.
/2759/