در تمرین امروز استقلال پارچه نوشته ای در حمایت از دروازه‌بان این تیم به دلیل درخشش در دو بازی اخیر، نصب شده بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، تمرین عصر روز چهارشنبه استقلال تهران با حضور بیش از 70 تماشاگر در زمین شماره دو آزادی از ساعت 17 و زیر باران شدید برگزار شد.
 
 در تمرین امروز مجید غلام نژاد تنها غایب این تمرین بود و سیاوش اکبر پور پس از 40 دقیقه تمرین به دلیل مصدومیت زودتر از سایرین تمرین را ترک کرد.
 
مرتضی فنونی زاده و مهدی حیدری دو تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تمرین استقلال حضور پیدا کردند و پس از خوش و بش با امیر قلعه نویی و سایر اعضای کادر فنی در کنار شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی به مرور خاطرات گذشته پرداختند.
 
70 تماشاگر حاضر در تمرین استقلال قلعه نویی و بازیکنان را مورد تشویق قرار داده و از آنان خواستار پیروزی مقابل تراکتورسازی بودند.
 
تعدادی از جانبازان و معلولان کشور نیز امروز برای تماشای تمرین استقلال به زمین شماره دو آمده و با تعدادی از بازیکنان عکسهایی به یادگار گرفتند.
 
با توجه به درخشش رحمتی در دو دیدار اخیر استقلال مقابل الجزیره و فولاد، هواداران به پاس قدردانی بنر بزرگی از او را نصب کرده و او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.
 
با توجه به اینکه هواداران با زمین چمن هیچ فاصله ای نداشته و تعدادی از آنها فرزندان خود را هم برای دیدن تمرین استقلال آورده بودند فرزندان آنان به داخل زمین رفته و در گوشه ای از زمین که استقلال تمرین نمی‌کرد مشغول بازی بودند.
 
علی صالحی هنرپیشه کشورمان که در سریال پایتخت 3 نقش مربی نقی معمولی را ایفا می کرد امروز در تمرین استقلال حضور داشت و با امیر قلعه نویی و بازیکنان استقلال گفتگو می‌کرد.
 
پس از صحبت‌های امیر قلعه نویی که حدود 10 دقیقه به طول کشید بازیکنان استقلال بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در قالب سه گروه بازی آقا وسط انجام دادند و پس از آن در آیتم بعدی یک بازی دستش ده انجام دادند و سپس یک فوتبال درون تیمی را در قالب دو تیم زرد و سبز در نیمی از زمین انجام دادند. در بخش پایانی هم به زدن ضربات ایستگاهی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.
 
تمرین تیم استقلال ساعت 18:30 به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل تراکتور سازی تبریز در زمین شماره 2 انجام خواهد داد.
 
تیم فوتبال استقلال روز جمعه در آخرین هفته لیگ برتر از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور سازی تبریز خواهد بود.
/2759/