رئیس کمیته مسابقات لیگ گفت : تیم‌ها نمی‌توانند در مقابل تصمیم سازمان لیگ بایستند و باید آن را اجرایی کنند.
 
به گزارش راسخون، غلامرضا بهروان در گفت وگو با فارس، در خصوص دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر اظهار داشت: امروز قرار است کارشناسان برای بازدید از ورزشگاه شهر قدس اعزام شوند و نظر نهایی خود را اعلام کنند. این ورزشگاه در برخی مسائل باید شرایطش را بهبود ببخشد تا بتواند میزبان دیدار برگشت پلی‌اف باشد.
 
وی در مورد اینکه مسئولان فجرسپاسی اعلام کرده‌اند حاضر نیستند در شهر قدس بازی کنند زیرا در صورتجلسه نیز این مسئله عنوان شده بود خاطرنشان کرد: آن زمانی که ما صورتجلسه را تنظیم کردیم اصلا آقایان حضور نداشتند. ما اعلام کردیم که ورزشگاه شرایط لازم را ندارد همچون دیدار با سیاه‌جامگان که این مسئله را عنوان کردیم اما در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ این مورد بررسی شد و مصوب شد تا در صورت برطرف کردن مشکلات پیکان در شهرقدس میزبان فجرسپاسی باشد.
 
رئیس کمیته مسابقات لیگ تصریح کرد: تیم‌ها نمی‌توانند اینگونه صحبت کنند و موظف هستند تا تصمیمات هیات رئیسه سازمان لیگ را اجرایی کنند. تا صبح فردا به نتیجه نهایی خواهیم رسید و محل دیدار برگشت پلی‌اف را اعلام می‌کنیم.
 
بهروان در مورد اینکه شهرقدس بیشترین شانس را برای میزبانی پیکان دارد گفت: گزینه اول ما این روزشگاه است و در صورت تایید نهایی بازی برگشت در این ورزشگاه برگزار می‌شود.
 
دیدار برگشت دو تیم پیکان و فجرسپاسی روز پنجشنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
/2759/