بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : «من قرارداد ندارم، پرسپولیس هم تیم بزرگی است که آرزوی هر بازیکنی، پوشیدن پیراهن این تیم است اما اولویت من ادامه حضور در فولاد است.»
 
به گزارش راسخون به نقل از جام نیوز، می گویند علی دایی لیست بازیکنان فصل آینده اش را به باشگاه داده و نام عبدالله کرمی هم در آن به چشم می خورد.

کرمی که چند فصل فوق العاده را با فولاد سپری کرده، مذاکره با پرسپولیس را تکذیب می کند: «نه مذاکره ای با پرسپولیس انجام داده ام و نه تماسی با من گرفته شده. از دوستانم شنیدم که چنین لیستی وجود دارد و نام من هم در لیست بازیکنان مورد نظر پرسپولیس قرار گرفته. اگر همین الان هم پیشنهاد بدهند صحبت نمی کنم، چون در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم و باید تمرکزم را روی این دو بازی مقابل السد بگذارم.»

عبدالله کرمی می گوید: «من قرارداد ندارم، پرسپولیس هم تیم بزرگی است که آرزوی هر بازیکنی، پوشیدن پیراهن این تیم است اما باور کنید اولویت من ادامه حضور در فولاد است. دوست دارم اول برای تمدید قرارداد با فولاد صحبت کنم و اگر به توافق نرسیدیم به گزینه های بعدی ام فکر کنم.»

از کرمی می پرسیم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودی که می گوید: «طرفدار چه تیمی بودم و نبودم مهم نیست. اینها همه اش حرف است. وقتی بازیکنی به پرسپولیس می رود می گوید از بچگی طرفدار این تیم بوده ام. من الان فولادی هستم و به بازی در این تیم افتخار می کنم. حالا تا بعد که ببینم چه اتفاقاتی رخ می دهد.»

عبدالله کرمی حضور در لیست دایی را برای خود یک افتخار می داند: «علی دایی، فوتبالیست بزرگی بوده و مربی بزرگی هم هست. افتخار بزرگی است که او مرا می خواهد. همین که روی من نظر داشته یعنی اینکه من از نظر فنی خوب بوده ام. شاگردی علی دایی برایم افتخار است اما باز هم می گویم که اول با فولاد مذاکره می کنم و بعد با تیم های دیگر.»
 
مدافع میانی فولاد درباره تقابل با السد و رویارویی با رائول گونزالس می گوید: «تیم های عربی تیم های خوبی هستند، چون هزینه می کنند و بهترین بازیکنان خارجی را به خدمت می گیرند. نمونه اش رائول گونزالس. او بزرگ است و سال ها بازیکن رئال مادرید و بوده و آقای گل اسپانیا و اروپا شده. بازی برابر او سخت است اما استرس ندارم و می توانم مهارش کنم. البته اگر روز خوب فولاد باشد به راحتی می توانیم برنده این بازی باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.»
 
عبدالله کرمی 30 ساله، الان چند سالی است که در لیگ ایران می درخشد. چرا او اینقدر دیر پا به فوتبال گذاشت؟ در جواب می گوید: «من 24 سالگی به فوتبال آمدم. چون منطقه محروم بودیم و آنجا امکاناتی برای فوتبال و مطرح شدن وجود نداشت. خدا و محمد مایلی کهن کمکم کردند تا وارد فوتبال حرفه ای شوم و الان هم خدا را شکر می کنم که در سطح اول فوتبال ایران بازی می کنم.»
 
خیلی ها معتقدند عبدالله کرمی می تواند یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باشد. خودش در این باره می گوید: «این مهم نیست که خیلی ها چه می گویند و خودم چه فکری می کنم. من نمی گویم حقم است یا نه، چون نظر اصلی را سرمربی تیم ملی می دهد و او می گوید که حقم نیست دعوت شوم. من هم احترام می گذارم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.»

آیا کرمی نمی خواهد موهایش را کوتاه کند؟ عبدالله می گوید: «چند بار قصد داشتم موهایم را بزنم اما بچه های تیم نگذاشتند و گفتند این مدل مو به تو می آید. برای فصل بعد حتما موهایم را می زنم و با ظاهری جدید رد مسابقات حاضر می شوم.»
/2759/