ویرایش عکس دی ماه 98

مدیر نمایشگاه های داخلی مرکز نور از عرضه 130 عنوان نرم افزار جدید در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد. 
 
به گزارش راسخون، سید مرتضی سجادی نژاد در گفت وگو با خبرگزاری حوزه، اظهارداشت : در بیست و هفتیمن حضور مرکز نور در رویداد بزرگ فرهنگی کشور است سعی کرده ایم با همه توان و پتانسیل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی مرکز حضور ارزشمندی را رقم بزنیم.
 
وی با بیان این که در این دوره بخش چشم گیری از نرم افزارهای عرضه شده مربوط به مجموعه آثار مراجع معظم تقلید و اساتید برجسته حوزه های علمیه می باشد، افزود: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با 50 محصول جدید و در مجموع با 130 عنوان از آخرین تولیدات نرم‌افزاری خود چون نرم‌افزار مجموعه آثار حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، سبحانی، فاضل لنکرانی(ره) و... در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.
 
سجادی نژاد ادامه داد: مرکز نور در قالب نشر دیجیتال و پایگاه‌های اطلاع رسانی علوم اسلامی و انسانی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است و در بخش‌هایی همچون شبستان اصلی، ناشران الکترونیک و محوطه مقابل شبستان، آثار خود را برای کاربرانش عرضه می‌کند.
 
وی افزود:مرکز نور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثار خود را با تخفیف ویژه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
 
مدیر نمایشگاه های داخلی مرکز نور خاطرنششان کرد: در حاشیه برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی با موضوع نحوه استفاده از نرم‌افزارهای نور و کارگاه آموزشی نرم‌افزار پژوهیار به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می‌شود.
 
وی یادآورشد: نرم‌افزارهایی مانند المیزان، طب اسلامی، جغرافیای جهان اسلام 2، عرفان 3، مجموعه نرم‌افزارهای معارف اسلامی، نرم‌افزار مجموعه آثار میرحامد حسین، صاحب جواهر، پرسمان 3، پرسش ها و پاسخ های دانشجویی، مجموعه آثار آیت‌الله مکارم شیرازی 2، مجموعه آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی و مجموعه آثار محدث شیخ حرعاملی از جمله نرم‌افزارهای جدید مرکز نور است که در ایام نمایشگاه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
/2759/