مسئول امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان از رقابت 200 بانوی قرآنی در هجدهمین دوره مسابقات ابتهال، همخوانی و مدیحه سرائی آبادان خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، علی شریفی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به حضور فعال خواهران در هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح اظهار داشت.
 
مسابقات در بخش خواهران 13 اردیبهشت و پس از پایان یافتن مسابقات در بخش برادران برگزار می‌شود و زمان پذیرش گروه‌ها و مبتهلین همان روز در سالن سینما نفت آبادان خواهد بود و عصر همان روز مراسم افتتاحیه برگزار می شود.
 
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف خوزستان عنوان کرد: 29 گروه تواشیح به همراه 27 مبتهل بانو از سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.
 
شریفی محل اسکان بانوان را هتل کاروانسرا آبادان دانست و گفت: مسابقات 13 اردیبهشت با برگزاری رشته ابتهال آغاز و 15 اردیبهشت با اجرای کار گروه‌های تواشیح‌ به پایان خواهد رسید و بر این اساس پرونده هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح بسته خواهد شد.
 
لازم به ذکر است، در بخش خواهران تنها در دو رشته ابتهال و تواشیح مسابقات برگزار خواهد شد که نافذکلام، صحاف، جعفری‌خواه، الوندی و نیاورانی به عنوان دادور زن عهده‌دار قضاوت دراین دوره از مسابقات خواهند بود.
/2759/