مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه احقاق حقوق و ارتقای بهره وری موقوفات را از برنامه های ویژه امسال سازمان اوقاف دانست.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در چهارمین نشست شورای مدیران کل دفاتر حوزه های وزارتی، حوزه ریاست سازمانها و نهادها در هتل ارم تهران ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: سال 93، از سوی مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و امیدواریم این سال، برای همه دولت و خدمتگزاران سالی سرشار از حرکت جهادی برای نیل به منویات مقام معظم رهبری باشد.
 
وی با بیان اینکه ازمان اوقاف هم در حوزه فرهنگ و هم اقتصاد دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی است ، افزود: سازمان برای سال های اخیر براساس برنامه 5 ساله مصوب خود که منطبق بر برنامه 5 ساله کشور است، هدف گذاری هایی کرده است که با حرکتی سیستمی و جهادی برای نیل به این اهداف و ترویج و تبلیغ بیش از پیش فرهنگ وقف گام برخواهد داشت.
 
ربیعی با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی اوقاف در زمینه ارتقای سطح فرهنگ کشور گفت: با مدیریت جهادی مدنظر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در زمینه احقاق و بهره برداری اقتصادی موقوفات گام بر می داریم.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان سخنانش تصریح کرد: وقف موجب توزیع عادلانه ثروت، کاهش فاصله طبقاتی، کاهش تمرکز بودجه کشور به نفت، توجه دهک های پایین و ایجاد عدالت اجتماعی است.
/2759/