سپاهانی ها در حال مذاکره با برانکو هستند تا بتوانند او را به ایران بیاورند و جایگزین کرانچار کنند.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی اسپورت، این روزها سپاهانی سخت به دنبال این هستند که یک سرمربی بزرگ را جانشین زلاتکو کرانچاری کنند که فصل نه چندان خوبی را پشت سر گذاشت و مسئولان تیم اصفهانی گزینه اول تیم شان را برانکو ایوانکویچِ معروف برگزیده اند.
 
آنها که در روزهای گذشته مذاکره شان با سنول گونش به بن بست رسید حالا به دنبال سرمربی سابق تیم ملی افتاده اند که از آخرین حضورش در ایران 8 سال می گذرد.
سپاهانی ها هم چنان در حال مذاکره با برانکو هستند تا بتوانند او را به ایران بیاورند و جایگزین کرانچار کنند. البته بزرگترین مشکل سر راه سپاهانی ها مالیات آقای برانکو است. او که از سال 2006 به اداره مالیات بدهکار است و به نوعی در آن زمان از دست اداره مالیات فرار کرد با احتساب دیرکرد بین 600 تا 800 هزار دلار! به این اداره بدهکار است و باید دید تیم اصفهانی برای این مشکل چه راه حلی را اندیشه خواهد کرد.
 
البته مذاکره با مربیانی مانند برانکو و سنول گونش که برای سپاهان نزدیک 1 میلیون دلار آب می خورند می تواند یک پیام هم داشته باشد، این که تیم اصفهانی بنا ندارد امسال هم هزینه هایش را پایین بیاورد!
 
باید منتظر باشیم و ببینیم در روزهای آینده از باشگاه سپاهان چه اخباری به بیرون درز خواهد کرد؟! آیا برانکو روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا یک مربی بزرگ دیگر و یا خود کرانچار؟!
/2759/