رضایی، راوی کتاب لشکر خوبان ضمن استقبال از اجرای طرح اوراق وقف، همراهی و حمایت از این طرح را وظیفه‌ای همگانی توصیف کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امینانه، مهدی‌قلی رضایی، راوی کتاب «لشکر خوبان» درباره اجرای طرح «اوراق وقف» اظهار کرد: این طرح بسیار مطلوب و اجرایی است از سویی نیز مردم کشور ما به ویژه شهر تبریز، در حوزه وقف پیشگام هستند.
 
وی با بیان اینکه آثار و برکات اجرای طرح اوراق وقف در جامعه هدف به خوبی قابل مشاهده است، عنوان کرد: امروزه با توجه به وضعیتی که در کشور ما به جهت مشکلات وجود دارد، رسیدگی به برخی مشکلات از حیطه و سیطره دولت مردان خارج شده است.
 
نشاندن لبخند رضایت از سر درمان روی لب‌های کودک بیمار
 
رضایی با بیان این نکته که هم‌اکنون زمانی است که مردم و تشکل‌های مردم نهاد باید وارد صحنه شوند، ادامه داد: باید دست به دست هم بدهیم و گام‌های بلند و اساسی در این حوزه برداریم. مجموع خیر دنیا و آخرت برای اشخاصی است که بتوانند لبخندی از سر رضایت درمان شدن روی لب‌های کودکی بیمار یا والدین وی نقاشی‌کنند.
 
راوی کتاب «لشکر خوبان» درباره تصمیم نورالدین عافی(راوی کتاب نورالدین پسر ایران) برای همراهی با طرح اوراق وقف، با چاپ مقدمه‌ای درابتدای کتابش، اظهار کرد: این عمل وظیفه‌ای همگانی است من نیز رضایت کامل دارم تا چاپ بعدی کتاب «لشکر خوبان» با مقدمه‌ای درباره دعوت مردم برای مشارکت در طرح «اوراق وقف» منتشر شود.
 
یادآور می‌شود این اثر به چاپ چهل و پنجم رسیده است و سال گذشته تقریظ مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر این اثر رونمایی شد.
/2759/