ستاد خبری و اطلاع رسانی سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با همکاری جمعی از اصحاب رسانه و به منظور اطلاع رسانی موثر و هدفمند از این مسابقات آغاز به کار کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، حسن ربیعی ، مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه هدف از راه اندازی این مجموعه تولید محتوا و پوشش کامل برنامه های این دوره از مسابقات است، افزود : ستاد خبری سی ویکمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم با همکاری جمعی از خبرنگاران ونویسندگان فعال رسانه تلاش دارد تا مجموعه ای از اطلاعات ، اخبار ، گزارش ها و برنامه ها ی قرآنی را به منظور ایجاد فضای معطر قرآنی در سطح جامعه در اختیار عموم مردم و رسانه ها قرار دهد.
 
حسن ربیعی ، گفت و گو با عالمان ، اندیشمندان ، صاحب نظران، استادان ،داوران و قاریان قرآن و جامعه هنری و نمایندگان مجلس را بخشی از فعالیت های این ستاد خبری برشمرد و افزود: پوشش خبری جلسات ستاد برگزاری مسابقات و کمیته های مسابقات از دیگر فعالیت ها و برنامه های این ستاد خبری به شمار می رود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: اخبار و تولیدات خبری این ستاد از طریق پرتال سازمان اوقاف و امور خیریه به آدرس www.awqaf.ir قابل مشاهده است.
/2759/