در جریان درگیری های پیش از بازی که در جایگاه هواداران ناپولی روی داد، پلیس مجبور به تیراندازی به سوی هواداران شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی اسپورت، ناپولی در دیداری پرحاشیه و پربرخورد، 3-1 مقابل فیورنتینا به پیروزی رسید و قهرمان کوپا ایتالیا شد. 
 
دیدار دو تیم به دلیل درگیری های پیش از آغاز بازی با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد. در جریان این درگیری ها که در جایگاه هواداران ناپولی روی داد، پلیس مجبور به تیراندازی به سوی هواداران شد که 4 هوادار تیر خوردند.
 
پس از این اتفاق هواداران که به شدت از رفتار پلیس ناراحت بودند خواهان مشخص شدن وضعیت 4 تماشاگر تیر خورده شدند. آن ها با پرتاب ترقه و فشفشه های مختلف مانع از اغاز بازی شدند. سرانجام با صحبت های پلیس و بخصوص همسیک کاپیتان ناپولی، هواداران کمی آرام شدند و بازی آغاز شد.
 
این بازی در تمام دقایق کاملا خشن دنبال می شد و بازیکنان دو تیم با تکل های پر تعداد سعی در جبران اشتباهات فردی داشتند.
 
در 17 دقیقه ی اول این مسابقه، اینسینه که در تمام مسابقات این فصل 5 گل به ثمر رسانده بود دو گل به ثمر رساند و ناپولی را پیش انداخت.
 
ده دقیقه ی بعد ورگاس به یکی از گل های ناپولی پاسخ داد و اختلاف به حداقل رسید. پس از این گل بازیکنان دو تیم با خطاهای پر تعداد قصد داشتند یکدیگر را از گل زدن منصرف کنند. مربیان دو تیم هم با تعویض هایشان سعی در با طراوت نگه داشتن تیم و زدن گل به حریف داشتند. فیورنتینا در بیست دقیقه ی پایانی موقعیت های بسیار خوبی داشت که با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت. ناپولی که شدیدا تحت فشار بود در دقیقه ی 79 اینلر را به دلیل گرفتن کارت زرد دوم از دست داد و بازی برای آن ها سخت تر شد.
 
در پایان فیورنتینا بر فشارهایش افزود اما بر خلاف جریان بازی این ناپولی بود که توسط مارتنس به گل رسید و توانست جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد.
 
 1 - 3 
 
ترکیب دو تیم:
 
 فیورنتینا:
 
نتو – پاسکوال – ساویچ – رودریگز – توموویچ – والرو – پیزارو – آکوئیلانی – وارگاس – ایلیچیچ – خواکین
 
 ناپولی:
 
رینا – انریکه – فرناندز – آلبیول – غولام – اینلر – جورجینو – کایخون – همسیک – اینسینه - هیگواین
 
گزارش بازی : 
 
اتفاق ویژه : در جریان پخش سرود ملی ایتالیا هواداران به نشان اعتراض سوت و فریاد های کر کننده ای را سر داده اند.
 
دقیقه 10 - کارت زرد برای بورخا والرو به دلیل خطا روی جورجینو.
 
 دقیقه 11 - گل برای ناپولی !! اینسینه ناپولی را پیش می اندازد. پاس همسیک به اینسینه می رسد و او با شوتی کات دار دروازه ی شاگردان مونتلا را باز می کند.
 
 دقیقه 17 - گل دوم برای ناپولی!! اینبار روی پاس هیگواین. هیگواین با یک حرکت فردی توپ را به اینسینه می رساند و او با یک شوت سنگین دروازه ی حریف را باز می کند.
 
 دقیقه 25 - والرو!! او بهترین شانس بنفشه ها را هدر می دهد. والرو در موقعیت تک به تک با رینا قرار می گیرد و والرو با یک شوت گوشه ی دروازه ی رینا را هدف قرار می دهد!! اما توپ با فاصله ی اندکی از کنار دروازه به بیرون می رود.
 
 دقیقه 28 - وارگاس!! او فیورنتینا را به بازی باز می گرداند. این مهاجم پروی پاس ناقص ایلیچیچ را با شوتی محکم به تور دروازه ی رینا می چسباند!! اختلاف به حداقل می رسد.
 
 دقیقه 36 - کارت زرد برای رائول آلبیول
 
دقیقه 40 - کارت زرد برای ایلیچیچ به دلیل خطا روی اینسینه.
 
 دقیقه 45 - موقعیت عالی برای فیورنتینا و آفساید ... توپ در موقعیت آفساید به آکوئیلانی می رسد.
 
دقیقه 47 - کارت زرد برای توموویچ به دلیل خطاروی آلبیول
 
 دقیقه 50 - کارت زرد برای اینلر به دلیل خطا روی آکوئیلانی. بازی در این دقایق شدیدا خشن دنبال می شود.
 
 دقیقه 56 - فرناندز به جای پاسکوال وارد زمین می شود.
 
 دقیقه 64 - مارتنس به جای همسیک وارد زمین می شود.
 
دقیقه 67 - متاسفانه این نیمه تا این بحظه به خوبی نیمه ی قبل نبوده و دو تیم بیشتر سعی دارند از اشتباهات فردی جلوگیری کنند و توپ را پاس می دهند.
 
 دقیقه 71 - پاندف به جای هیگواین وارد زمین می شود.
 
 دقیقه 72 - رینا!! او شوت عالی فرناندز را با نوک انگشت به اوت میفرستد.
 
 دقیقه 72 - روسی به جای خواکین وارد زمین می شود.
 
 دقیقه 78 - کارت زرد برای اینسینه
 
 دقیقه 79 - کارت زرد دوم برای اینلر و اخراج!! ناپولی باید ده نفره به بازی ادامه دهد. اینلر تکل از پشت بدی روی پای ایلیچیچ رفت و داور به درستی او را از زمین بازی اخراج می کند.
 
 دقیقه 81 - کارت زرد برای پپه رینا به دلیل اتلاف وقت.
 
 دقیقه 81 - بهرامی به جای اینسینه وارد زمین می شود.
 
 دقیقه 83 - ماتری به جای آکوئیلانی وارد زمین می شود.
 
 دقیقه 86 - یک شانس عالی برای ماتری!! و توپی که به سمت اشتباه فرستاده می شود.
 
 دقیقه 2+90 - گل سوم برای ناپولی!! مارتنس ورزشگاه را به آتش می کشد. او پاس خوب کایخون را به شوتی عالی وارد دروازه ی فیورنتینا می کند و با این گل ناپولی قهرمانی رقابت های کوپا ایتالیا می شود!!
/2759/