حضور مدیر کل برنامه و بودجه استانداری در دومین جلسه شورای اداری اوقاف مازندران گفت : تحول اوقاف در حوزه وقف و بقاع متبرکه بی نظیر است
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازنداران، ایرج ولی پور مدیر کل برنامه و بودجه استانداری مازندران با اشاره به اهمیت وقف در اسلام و شریعت گفت: وقف از یادگار ماندگاری است که از انسان در طول دوران زندگی باقی می ماند.
 
وی افزود: اوقاف با اموراتی که به عهده دارد در خدمت اهل بیت عصمت و طهارت می باشد.
 
مدیر کل برنامه و بودجه استانداری مازندران ادامه داد: در چشم انداز برنامه بیست ساله اوقاف از دستگاه های دارای برنامه مدون است که با این کار به سازمان پویا تبدیل شد و تحول ان در چند سال اخیر چشم گیر است.
 
سازمان اوقاف را سازمانی ارزشمند،عدالت محور، تعالی بخش خواند و افزود: کار برای امامزادگان و وقف که هر دو میراث گرانبها برای ما هستند توفیق می خواهد که انسان برای ترویج آن کار کند.
 
وی تعامل سازنده اوقاف با مردم و ادارات و نهادها را مثال زدنی ذکر کرد افزود: این تعامل باعث وقف های جدید در استان و کشور شده است.
 
وی در پایان از گفت: استانداری برای رونق بخشیدن امورات مساجد ، امامزادگان و اماکن مذهبی و سنت وقف تا جایی که در توان دارد همت خواهد کرد تا بودجه قابل توجهی را به این اماکن اختصاص دهد.
/2759/