دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت : قرار است نکونام به ما اضافه شود و بقیه هم طبق مکاتباتی که داشتیم به ما خواهند پیوست.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد نبی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال گفت: اساس توافق نهایی که میان فدراسیون‌های ایران و 4 کشوری که قرار شده با آنها بازی کنیم قرار است بلاروس، تیرینیداد و توباگو، مونته‌نگرو و آنگولا با بازیکنان اصلی‌شان مقابل ما بازی کنند. اردوی تیم ملی در اتریش پایه خوبی برای اردوی برزیل به حساب می‌آید و کادر فنی هم از آ‌ن راضی است.
 
وی درباره کیفیت لباس‌های تیم ملی گفت: در همین رابطه من با آقایان کفاشیان و کی‌روش جلسه‌ای داشتیم و قرار است نامه‌ای برای اسپانسر بزنیم تا بحث بالا بودن تعداد و کیفیت لباس‌ها در آن مطرح شود و طبق آخرین مکاتباتی که داشتیم قرار است این لباس‌ها در اتریش به ما تحویل داده شود که مشخصاً از آلمان به دست ما خواهد رسید و قطعاً در نوع لباس کیفیت و دوخت آن شاهد شرایط بهتری هستیم.
 
وی در پایان گفت: من در حال حاضر در کنار تیم ملی هستم اما از دوشنبه صبح در خدمت تیم ملی بیشتر خواهم بود.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی تصریح کرد: طبق آخرین صحبتی که با نکونام داشتم و به دلیل قهرمانی تیم الکویت در جام امیر این کشور و مساعدتی که مسئولان این باشگاه کویتی داشتند قرار است نکونام به ما اضافه شود و بقیه هم طبق مکاتباتی که داشتیم به ما خواهند پیوست.
 
دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد کریمی و رحمتی  افزود: در این باره کی‌روش تصمیم نهایی را می‌گیرد و من و آقای کفاشیان اختیارات کامل را به او داده‌ایم اما برداشت من این است که برای جام ملت‌های آسیا و بازی‌های مقدماتی که در پیش داریم نفرات را همین بازیکنان تشکیل می‌دهند اما امیدوارم که بتوانیم از همه ظرفیت‌های فوتبال استفاده کنیم.
/2759/