معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد مشکل مالی برای تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران وجود ندارد اما در این زمینه فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده خواهد بود.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، نصرالله سجادی که عصر امروز شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی تهران از تمرینات تیم ملی بازدید کرد، با ابراز رضایت از شرایط اردویی تیم ملی به احتمال تمدید قرارداد کی روش اشاره کرد و گفت: در این مورد فدراسیون فوتبال تصمیم گیرنده خواهد بود. خوشبختانه مشکل مالی هم در این زمینه وجود ندارد. فدراسیون فوتبال در بحث قرارداد مربیان استقلال دارد و ما دخالتی در این مورد نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه در برنامه ویژه ای تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی بدرقه خواهند کرد گفت: قصد داریم قبل از سفر تیم ملی به برزیل بدرقه خوبی برگزار کنیم. امیدوارم تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی نمایش خوبی داشته باشد. البته فراموش نکنیم که تیم ملی بازیهای دشواری پیش رو دارد. حریفان ایران همه دارای تجربیات و موفقیت های زیادی هستند و همین کار تیم ملی را سخت می کند. باید واقعیات را به مردم بگوییم اما انتظار داریم بازیکنان با تمام وجود بازی کنند.
 
سجادی در مورد حضور نیافتن رئیس جمهور و وزیر ورزش در اردوی تیم ملی گفت: قرار بود امروز بنده به همراه آقای گودرزی در تمرین تیم ملی حاضر شویم اما به خاطر جلسه ای که در ریاست جمهوری برگزار می شد، ایشان نتوانستند حضور پیدا کنند. البته تلاش می کنیم ایشان در تمرین فردا حضور داشته باشند اگر هم نشد در مراسم بدرقه حضور خواهند داشت و از رئیس جمهور هم تقاضا می کنیم در این مراسم حضور داشته باشند.
/2759/