سرمربی پیشین ملی فوتبال ایران گفت : مشکل تیم ملی ایران پیراهن این تیم نیست، بلکه مشکل پولی است که به کی روش ندادند.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، محمد مایلی کهن روز یکشنبه درحاشیه همایش علمی،توجیهی و دانش افزایی مربیان فوتبال ایران درجمع خبرنگاران افزود:همه بازیکنان تیم ملی بصورت خودجوش در روزهای اخیر درباره پیراهن تیم ملی صحبت می کنند.
 
بازیکنان تیم ملی در روزهای اخیر از نامناسب بودن پیراهن های تمرینی شان گلایه کرده و عنوان می کنند که این پیراهن ها نامناسب بوده و بعد از شستشو آب می رود. فدراسیون فوتبال این ادعا را رده کرده است.
 
گفته می شود که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواستار دریافت مبلغی از شرکت آل اشپورت شرکت تامین کننده پیراهن های تیم ملی شده بود اما این شرکت با اشاره به اینکه با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد از دادن چنین پولی خودداری کرده و یادآور شده است که او موظف به پوشیدن پیراهن های این شرکت است.
 
مایلی کهن با انتقاد از اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی گفت: زمینی که تیم ملی در آنجا تمرین کرد به هیچ عنوان از کیفیت خوبی برخوردار نبود و اگر این زمین در ایران بود باتوجه به هزینه ای که فدراسیون فوتبال برای این اردو متقبل شد همه ازآن انتقاد می کردند!
 
مایلی کهن بابیان اینکه تیم ملی اکنون سرپرست ندارد! اظهارداشت: کی روش خودش کرنر می زند وخودش هم توپ را وارد دروازه می کند درحالی که بازیکنان بزرگی مانند سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی در تیم ملی حضور ندارند.
 
وی در مورد این که آیا تیم ملی می تواند در جام جهانی نتایج قابل قبولی بگیرد گفت: فرقی نمی کند زیرا که در ایران چه باران بیاید و نیاید و یا این که نفت گران و یا ارزان شود در هر صورت ما مشکل داریم و باید جای دیگری را درست کنیم.
/2759/