عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت : بطور قطع با هماهنگی باشگاه با اداره مالیات، مشکلات مالی پرسپولیس به حداقل خواهد رسید.
 
به گزارش راسخون، حمید استیلی در خصوص همایش مربیان لیگ برتر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم زیرا این همایش در راستای دانش‌افزایی مربیان بوده و فکر کنم حضور مربیان قدیمی فوتبال می‌تواند نقش اعظمی در راستای مدیریت فوتبال امروزی داشته باشد.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد حضور اجباری مربیان و تهدید نسبت به اینکه مربیانی که حضور نداشته باشند حق سرمربیگری ندارند، افزود: این پیام هم برای من آمده بود این بسیار مهم است که ما اصول و قواعد فوتبال را رعایت کنیم زیرا قانونمند خواهیم بود و به مشکل بر نمی‌خوریم.
 
استیلی در مورد آخرین اوضاع نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: در این رابطه دایی جلسات مقدماتی با رحیمی داشته است و در این جلسات دایی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به رحیمی ابلاغ کرده است.
 
وی ادامه داد: هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی صورت نداده‌ایم زیرا این وظیفه مدیر عامل و کمیته فنی است که این کار را انجام دهد.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی پرسپولیس هم گفت: ما مشکل مالی نداریم فقط باید یک سری هماهنگی‌ها با اداره مالیات داشته باشیم  تا مشکلات به حداقل برسد.
 
استیلی در مورد بازگشت کریمی هم اضافه کرد: کریمی یکی از فوتبالیست‌های خوب کشورمان است اگر احتیاج داشته باشیم بطور قطع جذب می‌شود.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: بطور حتم کمیته فنی هر بازیکنی را که بتواند به پرسپولیس کمک کند و مفید باشد جذب می‌کند تا پرسپولیس قهرمان لیگ شده و در جام باشگاه‌های آسیا موفق ظاهر شود.
/2759/