مدیرعامل باشگاه استقلال به صحبت‌های عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه واکنش نشان داد و گفت که باشگاهداری هم یاد خواهد گرفت!
 
به گزارش راسخون، بهرام افشارزاده در گفت‌‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه آیا امروز با قلعه‌نویی جلسه‌ای را برگزار می‌کند، گفت: متاسفانه امروز درگیر جلسات دیگری هستم و فردا با قلعه‌نویی جلسه خواهم داشت.
 
وی در واکنش به صحبت‌های احمد شهریاری مبنی بر اینکه افشارزاده سابقه تیم‌داری و باشگاه‌داری ندارد، اظهار داشت: شهریاری چه کسی است؟!
 
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از اینکه متوجه شد شهریاری عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه است و این صحبت‌ها را مطرح کرده، گفت: ایرادی ندارد، من که همه کاری کرده‌ام و انشاالله به زودی باشگاهداری را هم یاد می‌گیرم. فقط نمی‌دانم چه کسی در سپاهان باشگاهداری می‌کرد. ایرادی ندارد حتماً  شهریاری درست می‌گوید، من حاضر هستم پیش او درس یاد بگیرم!
 
افشارزاده در خصوص اینکه گفته می‌شود صادق رئیسی‌کیا به عنوان قائم مقام باشگاه استقلال می‌آید و در سطح معاونت باشگاه استقلال تغییراتی ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: هیچ تغییری تا بعد از بستن تیم در کار نیست و همه سر کار خود قرار دارند و برای استقلال انجام وظیفه می‌کنند. 
 
وی در پایان شرایط کار کردن در باشگاه استقلال را خوب توصیف کرد و گفت: از قول من از شهریاری تشکر کنید.
/2759/