باشگاه فوتبال بارسلونا اعلام کرد که ˈلوئیس انریکهˈ بازیکن سابق این تیم و سرمربی سابق رم و سلتا د ویگو ، برای دو سال آینده سرمربی جدید این باشگاه خواهد بود .
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، روزنامه ˈاسپورتˈ چاپ بارسلونا نوشت : بدین ترتیب لوئیس انریکه جایگزین ˈخراردو مارتینوˈ و مسوول بازگرداندن روحیه جاه طلبی و توان رقابتی به تیمی شده است که در طول فصلی که به تازگی به اتمام رسید، آن را از دست داده بود.
 
از نظر جذب بازیکنان جدید نیز ˈمارک آندره تر استگنˈ دروازه بان سابق تیم بروسیا مونشن گلادباخ آلمان ، نخستین جذب تیم بارسلونا برای فصل جدید است که جای ˈویکتور والدسˈ را خواهد گرفت .
 
بارسلونا اعلام کرد: برخی از بازیکنانی که فصل گذشته به طور قرضی به تیمهای دیگر رفته بودند نیز به این تیم باز خواهند گشت. در این رابطه ، ˈجرارد دئو لوفئوˈ و ˈرافینیا آلکانتاراˈ که به ترتیب در اورتون انگلیس و سلتا د ویگو اسپانیا بازی می کردند، به خانه باز می گردند تا نقش مهمی در بارسلونای جدید داشته باشند .
 
تیم کاتالان همچنین اعلام کرد که ˈخوسه مانوئل پینتوˈ دروازه بان دوم تیم که پس از مصدومیت والدس ، از دروازه بارسلونا دفاع می کرد، پس از امتناع از تمدید قراردادش ، تیم را ترک خواهد کرد.
 
بارسلونا که در سالهای گذشته و برای چندین دوره پیاپی به مقامهای قهرمانی جام باشگاههای اروپا و جام باشگاههای برتر فوتبال اسپانیا(لالیگا) می رسید، امسال بسیار زودهنگام از عرصه رقابتها در جام قهرمانان اروپا حذف شد و در لالیگا نیز با شکست مقابل آتلتیکو مادرید، به نایب قهرمانی بسنده کرد.
/2759/