رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به اینکه لازم است نسبت به برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد، افزود : در این ایام شاهد شور و هیجان مردم در مسابقات بین المللی قرآن باشیم.
 
به گزارش راسخون، لاله افتخاری، نماینده تهران و رئیس فراکسیون قرآن و عترت و نماینده تهران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ستاد خبری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان این مطلب که مبنای فرهنگ و فعالیت ما قرآن است، خاطر نشان کرد: هر چه با قرآن آشنا شده و به آن عمل کنیم سبک زندگی ما اصلاح شده و به سبک زندگی اسلامی نزدیک تر می شود.
 
وی گفت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصا دو فرهنگ نامگذاری شده باید در کنار تمامی فعالیت های اقتصادی پیوست های فرهنگی نیز در پایه قرآن و عترت تهیه شود.
 
نماینده تهران در ادامه با تاکید بر اینکه روحیه تلاشگری از طریق قرآن به دست می آید، بیان داشت: برپایی مسابقات بین المللی قرآن کریم فضای معنوی ویژه ای را در کشور ایجاد کرد و در روحیه افراد جامعه و همچنین هدایت نوجوانان و جوانان به آموزه های قرآنی تاثیر زیادی داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه باید تبلیغات زیادی در خصوص اطلاع رسانی در خصوص مسابقات بین المللی قرآن کریم صورت گیرد، افزود: باید پخش مستقیم از شبکه های مختلف صدا و سیما به مسابقات بین المللی قرآن کریم اختصاص یابد و به عبارتی از طریق تبلیغات گسترده ذائقه های مردم را در راستای مباحث قرآنی و میل به آموزه های اسلامی تغییر دهیم.
/2759/