بقاع متبرکه شاخص استان تهران در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی غرق در عزا و ماتم می شود.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، همزمان با فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی امام امت، مردم متدین و انقلابی با سیاهپوش کردن بقاع متبرکه استان تهران و برپایی مراسم عزاداری، در سوگ فراق روح الله می نشینند.
 
بنا براین گزارش مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور روحانیون و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) برگزار می شود.
 
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان تهران، در روز 14 خردادماه با حضور در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ‌ای تجدید بیعت خواهند کرد.
 
همچنین مراسم بزرگداشت یوم‌الله 15 خرداد از سوی ادارات اوقاف و امور خیریه استان تهران در بقاع متبرکه شاخص استان تهران برگزار می‌شود.
 
لازم به ذکر است:همزمان با این مراسم نیز سوگواری شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) در بقاع متبرکه استان تهران بعد از نماز مغرب و عشا با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت (علیهم السلام) برگزار خواهد شد.
/2759/