اتوبوس تیم ملی به علت ترافیک سنگینی که در راه رسیدن به هتل محل تمرین که در نزدیکی فرودگاه گوارولیوس وجود داشت با تاخیری زیاد و در ساعت 2:10 دقیقه به هتل رسید و همین مساله باعث نارضایتی بازیکنان شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از آی اسپورت، دیروز در هنگام عزیمت بازیکنان تیم ملی ایران گروهی از کودکان که از مدرسه ای در گوارولیوس، شهری که تیم ملی در آنجا اقامت کرده است، به استقبال  محل تمرین بازیکنان کشورمان رفتند که به علت تاخیر تیم ملی در رسیدن به محل تمرین، از ورودشان به اتوبوس تیم ملی توسط نیروهای امنیتی علی رغم انتظار 5 ساعته شان برای دیدن بازیکنان تیم ملی ممانعت به عمل آمد، اما سرمربی تیم ملی پس از دیدن این شرایط خودش به شخصه وارد عمل شد و کودکان را به داخل اتوبوس تیم ملی راه داد تا این کودکان به عکس گرفتن با بازیکنان تیم ملی و اهدا کردن هدایای شان به بازیکنان تیم ملی بپردازند.
 
اتوبوس تیم ملی به علت ترافیک سنگینی که در راه رسیدن به هتل محل تمرین که در نزدیکی فرودگاه گوارولیوس وجود داشت با تاخیری زیاد و در ساعت 2:10 دقیقه به هتل رسید.بازیکنان تیم ملی از مکان انتخاب شده برای تمرین احساس ناراضایتی کردندو کیروش سرمربی تیم ملی کشورمان هم در این باره گفت که این محل تمرین توسط فیفا انتخاب شده بود و فیفا در انتخاب این مکان اشتباه کرده است.
 
او در این  باره گفت:" انتخاب این مکان برای تمرین یک اشتباه بود." او درباره حضور کودکان در اتوبوس تیم ملی اضافه کرد:" غیرعادلانه بود اگر نمی گذاشتم آن ها به دیدن ما بیایند و با بازیکنان ما عکس بگیرند آن هم پس از پنج ساعت درانتظار ماندن! ما از حمایت آنها تشکر می کنیم و از این که به دیدن ما آمدند خوشحالیم.
 
در هنگام رسیدن تیم ملی به محل تمرین هم، مردمی که بلیت تمرین تیم ملی را داشتند و عمدتا با خود پرچم کشورمان  را همراه آورده بودند هنگام ورود بازیکنان به تمرینات به استقبال بازیکنان رفتند.
 
پس از آن بازیکنان تیم ملی روی چمن به تمرینات سبک و والیبال با پا پرداختند تا خود را برای تمرینات امروز (سه شنبه) و تمرکز کردن بر دیدار خود مقابل نیجریه بپردازند.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/