مربی فصل پیش پرسپولیس به عنوان دوست قدیمی سرمربی انتظار دارد بیشتر مورد توجه قرار بگیرد اما چنین نشد و دایی کار خودش را می کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از جام نیوز، کریم باقری بنا به دلایلی که برای خودش بسیار مهم است از علی دایی دلخوری دارد و در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند.
 
دلایل او این‌هاست؛ 1. پارسال قرارداد باقری‌ 200‌ میلیون تومان بود و قرارداد برادر علی دایی هم که هیچ‌کس نفهمید چطوری مربی شد، 200‌ میلیون! کریم وقتی بعد از چند ماه متوجه این موضوع شد، قضیه را با رویانیان در میان گذاشت و ناگهان مبلغ قراردادش به 550 میلیون تومان افزایش پیدا کرد! (به شیوه کاملا رویانیانی)
 
2. کریم باقری با علی دایی هماهنگ نیست و سرمربی پرسپولیس با او مشورت نمی‌کند؛ مثلا همین امسال و هنگام جذب بازیکن جدید دایی حتی یک تماس هم با کریم نگرفت و دستیار اول او احساس کرد که در پرسپولیس به بازی گرفته‌ نمی‌شود.
 
‌3. امسال قرارداد محمدرضا مولایی، بدنساز محروم پرسپولیس در ماجرای کارت‌ به ‌کارت! زودتر از قرارداد باقری تمدید شد و این مسئله به هیچ‌وجه برای کریم قابل تحمل نبود.
 
باقری انتظار داشت دایی حداقل یک تماس با او بگیرد که این اتفاق رخ نداد تا آقا کریم کم‌کم به فکر جدایی از پرسپولیس و حتی خداحافظی با دنیای مربیگری بیفتد. او وضع مالی خوبی دارد و خیلی به پول این کار نیاز ندارد ولی انتظار داشت شان او را حفظ کنند.
 
وقتی علی دایی هیئت‌مدیره و کمیته فنی را قبول ندارد، چطوری می‌خواهد کریم باقری را قبول داشته باشد؟! در جایی‌که دایی مربیگری می‌کند طبعا این چیزها معنا و مفهومی ندارد.
 
یکی مثل امیر عابدینی که در کار مربیان داماش دخالت و حتی به جای آن‌ها ارنج می‌کرد، مسلما نمی‌تواند این کار را با علی دایی انجام دهد اما حکایت باقری فرق می‌کند.
 
او به عنوان دوست قدیمی دایی انتظار داشت بیشتر مورد توجه قرار بگیرد اما چنین نشد و دایی کار خودش را کرد. باقری سال گذشته یک‌سری مسائل را دید اما تحمل کرد تا لیگ تمام شود.
 
این‌بار آقا کریم به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با علی دایی کار کند و شان و اعتبارش در پرسپولیس حفظ نمی‌شود.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/