ویرایش عکس آذرماه 98

علی جنتی از جلد اول دانشنامه مطبوعات ایران که به سرپرستی محمدجعفر محمدزاده معاون سابق امور مطبوعاتی وزارت ارشاد تدوین و منتشر شده است، رونمایی می‌کند.

به گزارش راسخون به نقل ازمهر، مراسم رونمایی از «دانشنامه مطبوعات ایران» تالیف محمدجعفر محمدزاده معاون سابق امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشاور فعلی وزیر در حوزه مطبوعات، دوشنبه این هفته در دفتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

معاون امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات، مدیران مسئول مطبوعات و استادان حوزه روزنامه‌نگاری و پیشکسوتان رسانه در این مراسم حضور دارند.

به گفته سرپرست دانشنامه مطبوعات ایران، در جلد نخست آن که دربردارنده مدخل «آ» و «الف» است، 250 مقاله از حدود 100 تن از صاحبنظران و کارشناسان درباره تاریخ مطبوعات ایران گردآوری شده است. دانشنامه مطبوعات ایران، یک دانشنامه مصور است و با توجه به حجم گسترده این کار، پیش‌بینی می‌شود در هشت تا 10 مجلد منتشر شود.

مراسم رونمایی از «دانشنامه مطبوعات ایران» ساعت 9:30 روز دوشنبه هفته جاری 26 خرداد در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهارستان برگزار می‌شود.

/117/