مسئول کمیته فرهنگی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از بهره مندی بیش از 8500 نفر از خیمه های این دوره از مسابقات خبرداد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سید کاظم موسوی متقی با ارائه گزارشی از فعالیت های این کمیته در سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت : در ایام برگزاری این دوره از مسابقات از 5 تا 12 خرداد ماه ، برای نخستین بار سه خیمه معرفت ویژه برادران ، خواهران و کودکان برگزار شد.
 
مسئول کمیته فرهنگی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه در مجموع بیش از 8500 نفر از خیمه های معرفت سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بهره بردند ، افزود : قریب 2 هزار نفر در طول 8 روز برگزاری مسابقات بین المللی قرآن از خیمه های معرفت خواهران و برادران استفاده کردند ، 2500 نفر نیز از تبلیغات چندرسانه ای دینی ویژه نوجوانان بهره بردند و غرفه کودکان نیز که امسال با استقبال خوبی مواجه شده بود، پذیرای 4 هزار نفر بود.
 
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه بالغ بر 70 هزار محصول فرهنگی در ده نوبت در ایام برگزاری مسابقات بین المللی قرآن میان مهمانان توزیع شد ، گفت : این محصولات توسط مجتمع پژوهشی قم تهیه شده بود و امسال بصورت هدفمند، مناسبتی و مخاطب محور ارائه شد.
/2759/