مراسم غبارروبي مضجع مطهر حضرت سيد علاء الدين حسين (علیه السلام) با حضور رييس هيئت امناء حرم، رييس كل، معاونان، قضات و جمعي از كاركنان دادگستري استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاييه برگزار شد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس، مراسم غبارروبي مضجع مطهر حضرت سيد علاء الدين حسين (علیه السلام) با حضور رييس هيئت امناء حرم، رييس كل، معاونان، قضات و جمعي از كاركنان دادگستري استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاييه برگزار شد.
 
رييس هيئت امناء آستان مقدس سيد علاء الدين حسين(علیه السلام) در اين مراسم گفت: مجموعه قضايي استان باعث رشد و حركت و پيشرفت استان شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمين محي الدين طاهري اظهار داشت: بر اساس آمار و اطلاعات، دستگاه قضايي استان فارس در سال هاي اخير با اقدامات مستمر خود آمار جرم و جنايت را در اين استان كاهش داده كه جا دارد از مسئولين قوه قضاييه به دليل چينش و انتصاب مديران دادگستري استان تقدير كرد.
 
حجت الاسلام طاهري با بيان اينكه امنيت و آرامش زائران حرم ها از دغدغه هاي توليت ها است، گفت: از دستگاه قضايي و نيروهاي امنيتي تقاضا داريم، با افرادي كه با هدف بر هم زدن امنيت و آرامش ميهمانان حرم ها و همچنين خادمان و زائران در اطراف اماكن متبركه حضور مي يابند برخورد و از سكونت آنان در محدوده حرم جلوگيري كنند.
 
وي با اشاره به اينكه حضور اراذل و اوباش در اطراف حرم در خور شان آستان مقدس در شيراز نيست افزود: اميدواريم دستگاه قضايي فارس امنيت اطراف حرم را تامين كند تا روز به روز شاهد حضور بيشتر و پرشورتر توام با امنيت و آرامش عاشقان خاندان اهلبيت(علیهم السلام) در حرم هاي مطهر در شهر مقدس شيراز باشيم.
/2759/