سازمان اوقاف و امور خيريه به منظور غني سازي اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان و در راستای تبديل بقاع متبركه به قطب فرهنگي، برای سومين سال متوالي اقدام به اجرای طرح نشاط معنوی نموده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي سازمان اوقاف و امور خيريه، در راستاي تبديل بقاع متبركه به قطب فرهنگي و بمنظور غني سازي اوقاف فراغت جوانان و نوجوانان، سازمان اوقاف ،طرح نشاط معنوی را در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور از جمله گیلان،گلستان و لنگرود برگزار می کند.
 
برگزاری طرح نشاط معنوی ویژه دانش آموزان در بقاع گیلان معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف گیلان از برگزاری طرح نشاط معنوی، طرح ویژه بقاع متبرکه برای ایام تابستان همزمان با طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقاف فراغت کودکان ، نوجوانان و جوانان در 140 بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.
 
وی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم ، ورزشی ، اردویی و تفریحی را از برنامه‌های طرح نشاط معنوی دانست و خاطرنشان کرد : در این طرح سه کتاب "الفبا تا خدا "ویژه مقطع ابتدایی ،" سی نشانه یک راه "برای دانش آموزان مقطع توسطه اول و "نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی "برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تدریس می‌شود.
/2759/