مدیر درمان بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: از ابتدای افتتاح بخش دیالیز این بیمارستان، افزون بر 20 میلیارد ریال خدمات خیریه، به بیماران کلیوی ارائه شده است.
 
به گزارش راسخون، دکتر حمید رضا هرندی، مدیر درمان بیمارستان موقوفه گودرز یزد با اشاره به افتتاح بخش دیالیز در این مجموعه درمانی موقوفه از دو سال پیش گفت: این بخش باظرفیت 8 تخت همودیالیزکه 6 تخت آن به همت موسسه خیریه امدادگران عاشورا استان یزد تهیه گردیده، از بدو راه اندازی تاکنون خدمات رایگان وخیرخواهانه، برای بیماران کلیوی را برای بیش از 11 هزار جلسه با مبلغی بالغ بر 20 میلیارد ریال انجام داده است.
 
وی در ادامه بیان داشت: با توجه به حجم بالای مراجعه بیماران کلیوی وفعال بودن بخش به صورت سه شیفت ، به دستگاههای بیشتری برای ارائه خدمات کمی وکیفی بالاتر نیاز است که امیدواریم در درجه اول با یاری خداوند متعال وهمچنین همت وکمک خیرین ، مسئولین وپزشکان محترم این امر محقق گردد.
 
دکتر حمیدرضا هرندی در پایان از موسسه خیریه امدادگران عاشورای یزدکه در امر خدمت رسانی به بیماران پیشتاز وهمراه با بیمارستان بوده و همچنین دیگر خیران، پزشکان وکلیه همکارانی که در این زمینه طی این مدت یاری رسان بیمارستان بوده اند تشکر وقدردانی کرد.
/2759/