مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از پخش 30 ساعت برنامه زنده تلویزیونی "ضیافت الهی" از صدا و سیمای مرکز همدان خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حمیدرضا نوروزی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه با هماهنگی با سیمای مرکز استان همدان مقرر شده است تا هر روز در ایام ماه مبارک رمضان برنامه "ضیافت الهی" بر روی آنتن رود، افزود: این برنامه در امامزاده عبدا... (علیه السلام) همدان به صورت زنده اجرا می گردد.
 
نوروزی با بیان این مطلب که برنامه "ضیافت الهی" یک ساعت قبل از افطار بر روی آنتن می رود، اظهار داشت: این برنامه با رویکرد قرآنی و مذهبی تولید شده و فضای معنوی امامزاده، کمک شایانی به این امر نموده است.
 
نوروزی با بیان اینکه اکیپ سیار سیمای مرکز استان در امامزاده عبدا...(علیه السلام) همدان مستقر و اقدام به ایجاد استودیوی پخش نموده است، به تشریح این برنامه پرداخته و افزود: حضور کارشناسان متعدد مذهبی با معرفی اوقاف و نیز میهمانان گرانقدری از سراسر استان از جمله واقفین خیراندیش، خیرین، قاریان ممتاز استان، حافظین ممتاز، نخبگان قرآنی، هیئت امناء برجسته بقاع متبرکه و مساجد استان و نیز اساتید حوزه و دانشگاه، از قسمت های مختلف برنامه "ضیافت الهی" خواهد بود.
/2759/