دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه مذاکرات خوبی با علی کفاشیان داشته است، گفت: این مربی روز 15 ماه جولای دوباره به ایران باز می گردد و امیدوارم قراردادش با تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کنیم چرا که همه چیز تا به امروز خوب پیش رفته است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، «مهدی محمدنبی» بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری مراسم یادبود والده وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به طور حتم «کارلوس کی روش» گزینه اول فدراسیون فوتبال ایران است، اظهار داشت: او صحبت ها و مذاکرات خوبی با مسوولان ورزش کشور، علی کفاشیان و من داشته است و پیش بینی می کنم با این شرایط با فدراسیون فوتبال ایران ادامه همکاری دهد.
 
به گفته وی، این مربی با دانش چند سالی است در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می کند و شناخت کافی و یقین دارم که در جام ملت ها و مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه مدعی شد: کی روش در صورت ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران به طور یقین در جام ملت های آسیا از دستیاران ایرانی استفاده خواهد کرد.
 
محمدنبی در مورد مشکل مربیان ایرانی با سرمربی تیم ملی فوتبال نیز تصریح کرد: اگر مربیان ایرانی از کی روش شناخت داشته باشند و با او کار کنند به طور یقین نظرشان در مورد او تغییر خواهد یافت.
 
دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در لیگ برتر فوتبال نیز اظهار داشت: در گذشته تمامی نفرات فهرست یک تیم، بازیکنان بالای 23 سال بود اما امروز با تدوین مقررات جدید سازمان لیگ برتر شرایط بهتر شده است و به طور یقین فایده این تصمیم را در آینده خواهیم دید.
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/