مجتمع آموزشی و فرهنگی امام حسین (علیه السلام) در موقوفه شرف النساء کرشت از توابع استان تهران مهرماه سال93 به بهره می رسد که این مجتمع آموزشی دانش آموزان این روستا را از حضور در مدارس روستاهای مجاور بی نیاز خواهد کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، عملیات ساخت مجتمع آموزشی و فرهنگی امام حسین (علیه السلام) با زیربنای 2476 مترمربع است که در 4 طبقه با 9 کلاسِ درس و فضاهای پشتیبانیِ مجهّز از جمله سایت رایانه ، آزمایشگاه ، کتابخانه و سالن اجتماعات 260 نفره چند منظوره در روستای کرشت از توابع استان تهران در حال ساخت است.
 
براساس این گزارش ، مراسم کلنگ زنی این پروژه آموزشی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در خرداد ماه سال 92 ، انجام شد و مراحل ساخت توسط شرکت پیشگامان توسعه ماندگار و پیمانکار مربوطه آغاز گردید و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالغ بر 90 درصد ، در مراحل نهایی عملیات عمرانی است.
 
مجتمع آموزشی و فرهنگی امام حسین (علیه السلام) در موقوفه شرف النساء کرشت در مهر ماه سال 93 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و شاهد تحصیل دانش آموزان روستای کرشت در این مجموعه آموزشی- فرهنگی خواهیم بود.
/2759/