حجت الاسلام ستار علیزاده در شب بیست و یکم رمضان بزرگترین برکت این ماه را ایجاد تحول و دست یافتن به احسن الحال دانست.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  مازندران حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در جمع هزاران عزادار مولای موحدان حضرت علی(ع) در شب قدر بیست و یکم ماه رمضان در آستانه مبارک پهنه کلای ساری گفت:ماه رمضان یک فرصت استثنایی است که همگان باید از آن نهایت استفاده را ببرند.
 
وی افزود: اساسا خداوند بزرگ ارسال و انزال کتب و ائمه اطهار را برای هدایت و تحول درونی بشریت فرستاد است و اگر این تحول درونی در ماه رمضان اتفاق نیفتد خسارت بزرگی برای انسان به همراه دارد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یکی از معیارها و ملاکهای احسن الحالی را عمل کردن به اساس نظر خداوند و ولی خداوند دانست و افزود:باسد در همه زمینه ها معیار ما معیار قرآنی باشد.
 
حجت الاسلام ستار علیزاده در ادامه با اشاره به پوشش اسلامی گفت:از جمله معیارهایی که باید بر اساس معیار اسلامی و قرآنی باشد مباحث حجاب و پوشش اسلامی است و حجاب اسلامی باید بر این اساس باشد که خداوند آن را بپسندد نه خلق خدا بر آن کف بزنند.
 
علیزاده خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از پوشش های جامعه امروز برگرفته از فرهنگ غرب است و هیچگونه سنخیتی با اسلام و معیارهای الهی ندارد و این ضربه سختی به شرف و عزت زن مسلمان است و دشمنان سالها برای آن برنامه ریزی کرده اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران شخصیت حضرت علی (ع) را شخصیتی کامل و بی نظیر دانست و افزود:حضرت علی(ع) و ائمه معصومین قرآن ناطق و معیار حق و عدالت می باشند و باید در تمام امورات زندگی دنیوی و اخروی برای ما الگو باشند.

در این مراسم معنوی مراسم ویژه قرآن به سر و عزاداری و سوگواری شهادت حضرت علی (ع) با حضور هزاران عزادار انجام شد.
/2759/