مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بهترین و درست ترین راه در اسلام را راه قرآن دانست و گفت : بسیاری از دشمنان ما برای مبارزه با اسلام قرآن را هدف گرفته اند و به دنبال از بین بردن...
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان،  حجت الاسلام سید محمد جواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، در مراسم مرحله مقدماتی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه در فرماندهی انتظامی گلستان اظهارد اشت: بر اساس روایات، از نظر حضرت زهرا (س) سه چیز محبوب بوده است که یکی از آنها "تلاوت قرآن کریم" بوده است.
 
وی با بیان اینکه همه انسان ها به دنبال الگو هستند و از ابتدای خلقت آدم؛ انسان ها به دنبال الگوگیری بوده اند، افزود: برخی افراد به خاطر کج خلق بودن الگوگیری اشتباه کردند و امروز در جامعه شاهد اشتباهات بسیاری هستیم.
 
حجت الاسلام رئوف تصریح کرد: انسان های متدین که ایمان به پروردگار متعال دارند به دنبال الگوهای شایسته و بایسته برای خود هستند.
 
وی با بیان انیکه برای ما شیعیان بهترین الگو راه و روش ائمه معصومین(ع) است، اظهارداشت: وقتی به زندگی ائمه معصومین(ع) نگاه می کنیم، متوجه می شویم قرآن محبوب ائمه بوده و به تلاوت آن عشق می ورزیدند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: بهترین و درست ترین راه در اسلام، راه قرآن است و بسیاری از دشمنان ما برای مبارزه با اسلام قرآن را هدف گرفته اند و به دنبال از بین بردن قرآن هستند و می دانند قرآن اسلام را زنده نگهداشته است و بزرگترین کلام الهی و معجزه جهان است.
 
وی با تاکید بر اینکه ما مسلمانان باید حافظ و نگهدار قرآن باشیم تا دشمنان به هدف گورشان نرسند، افزود: سعی شود کودکان و نوجوانان خود را از طفولیت با قرآن آشنا سازیم تا با قرآن و در کنار قرآن قرار بگیریم.
 
حجت الاسلام خاطرنشان کرد: ما باید با همکاری، تعامل و قرآن دوستی نسل به نسل فرهنگ قرآنی را گرامی بداریم و هر چه بیشتر با قرآن مانوس باشیم موفق تر و سالم تر هستیم.
 
وی همچنین از همه شرکت کنندگان در این مراسم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: یکی از راه های گسترده کارهای قرآنی و حمایت از قرآن، همبستگی و وحدت است و همه مردم ایران فردا با شرکت در راهپیمایی روز قدس به تمامی جهان نشان خواهند داد.
 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان در پایان از عموم مردم به خصوص هیئت امنا، خادمین و اصحاب وقف خواست تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
/2759/