نشست هم اندیشی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با روحانیون خیمه های معرفت آمل در آُستان امام زاده ابراهیم(علیه السلام) برگزار شد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، نشست هم اندیشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با روحانیون حاضر در خیمه های معرفت امامزادگان و بقاع متبرکه آمل در آستان امام زاده ابراهیم(علیه السلام) برگزار شد.
 
حجت الاسلام رسول علیخانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل، در این نشست با بیان این که روحانیون به مانند مبلغان حقیقی در این عرصه گام برداشتند، گفت: حتی اگر بتوانیم در خیمه های معرفت حداقل یک نفر را به مسائل دینی و معرفتی سوق دهیم ارزشمند و اثرگذار است.
 
وی با تقدیر از حضور روحانیون در خیمه های معرفت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان آمل، بیان داشت: در خیمه های معرفت ارتباط ارزنده ای وجود داشته و استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته است و در امر تبلیغ خیلی چیزها دست در دست هم می دهد.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل با تاکید بر این که جذب جوانان به سوی تعالیم والای دینی باید به نحو شایسته ای صورت گیرد، تصریح کرد: روحانیونی که دغدغه جذب جوان داشته باشند برای ما بسیار ارزنده بوده و از آن استقبال می کنیم.
 
حجت الاسلام علیخانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه آحاد مردم و به خصوص نسل جوان جامعه، گفت: باید اهتمام ارزنده ای در راستای ترویج تعالیم والای دینی، پاسخگویی به سوالات مردم و رفع شبهات موجود صورت گیرد که خیمه های معرفت در این راستا می تواند اثرگذار باشد.
 
در پایان روحانیون حاضر در خیمه های معرفت به ارائه پیشنهادت و راهکارهای خود در راستای بهره گیری بیشتر از خیمه های معرفت پرداختند.
/2759/