مدیر گروه تبلیغی اداره اعزام مبلغ استان اصفهان گفت : در طرح تابستانی نشاط معنوی و ضیافت الهی با حضور 40 مبلغ اعزامی از قم با قوت هر چه بیشتر در استان برگزار شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین علی محرابی  اظهار کرد : با توجه به همزمانی اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان، طرح‌های نشاط معنوی و ضیافت الهی با حضور 40 مبلغ اعزامی از قم با جدیت هر چه تمام‌تر برگزار می‌شود و مورد استقبال عموم مردم در سراسر استان قرار گرفت.
 
وی افزود: طرح‌های مذکور در بقاع شاخص استان اصفهان برگزار و روحانیون مستقر در این امامزادگان در بحث‌هایی همچون مشاوره، خیمه‌های معرفت، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی- اعتقادی و اجرای کلاس‌های تابستانی براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نقش بسزایی داشتند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم با اشاره به اینکه این طرح‌ها از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا 26 مردادماه ادامه دارد، تصریح کرد: در کل استان بالغ بر 30 امامزاده شاخص و در شهرستان اصفهان 10 بقعه متبرکه مجری طرح‌های مذکور هستند.
 
وی با بیان اینکه هم‌زمان با برگزاری طرح‌های فوق‌الذکر خیمه‌های معرفت نیز برپا شده است، گفت در کل استان اصفهان بالغ بر پنج خیمه معرفت برپاشده است.
 
محرابی خاطرنشان کرد: مبلغینی که از قم اعزام شده‌اند با داشتن دانش کافی و تسلط بر امور مشاوره توانسته‌اند رضایت مردم را از این طرح‌ها افزایش داده و مورد استقبال عموم مردم قرار گیرند.
/2759/