هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان با شعارهایی به زبان عربی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که حاشیه‌های این دیدار را در زیر می‌خوانید:
 
*قبل از شروع بازی، بازیکنان دو تیم در راهروی منتهی به رختکن با یکدیگر برخورد بسیار گرمی داشتند. برخورد نیلسون با کامرونی‌های فولاد نیز در نوع خود جالب بود.
 
*توسط مسئولان باشگاه فولاد خوزستان پلاکاردی به مناسبت روز خبرنگار در ورزشگاه نصب شده بود البته دو تیم هم با پلاکاردی با همین مضمون وارد زمین شدند.
 
*با توجه به قهرمانی فولاد خوزستان در فصل گذشته و حضور پرسپولیس در اهواز برخلاف سال گذشته فقط 7 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند که باعث تعجب همگان شدن است.
 
*قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت برای همدردی با کودکان غزه انجام شد. در همین هنگام هواداران فولاد با شعارهای عربی علیه اسرائیل  جنایات این رژیم را محکوم کردند.
 
*دو پلاکارد در حمایت از علی کریمی با شروع بازی در ورزشگاه باز شد. هواداران به شدت کریمی را تشویق کردند.
 
*قبل از شروع بازی اسکوچیچ به سمت دایی رفت و با وی خوش و بش گرمی داشت البته برخورد جواد منافی و سعداوی مربیان دو تیم پرسپولیس و فولاد نیز که مدتی با هم همبازی بودند جالب بود.
 
*رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه غدیر حضور دارد.
 
*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به سمت نیمکت فولاد رفت و با نیمکت‌نشینان خوش و بش گرمی داشت.
 
*بلندگوی ورزشگاه نیز بارها با خواندن جملاتی با کودکان غزه و خانواده‌شان ابراز همدردی کرد.
 
*آرش افشین و بختیار رحمانی در ورزشگاه غدیر حضور پیدا کردند البته حضور لنگ‌لنگان بختیار رحمانی و پای بسته شده او پس از خبری مبنی بر پاره شدن رباط صلیبی‌اش امروز سوژه رسانه‌ها در ورزشگاه شده بود.
 
*امید خالدی نیز که به دلیل مصدومیت بازی مقابل پرسپولیس را از دست داده در ورزشگاه حضور دارد.
 
*عکس یادگاری جلال مرادی که بسیار تأکید بر اجرای قانون در بازی‌های لیگ دارد با داور و کاپیتان‌های دو تیم قبل از شروع دیدار نیز در نوع خود عجیب بود.
 
*رضا نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نیز با بازیکنان فولاد به صورت جداگانه برخورد بسیار گرمی در ابتدای بازی داشت.
/2759/