معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از رشد ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در سال تحصیلی جدید خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام دکتر محمد اکبری با بیان این مطلب افزود: در سال تحصیلی جدید با حول و قوه الهی و تلاش و کوشش عزیزان در معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با افزایش تعداد پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، گامی نو در مسیر تربیت و پرورش نخبگان و علاقه مندان به ساحت نورانی قرآن کریم نهاد.
 
دکتر اکبری ضمن اشاره به این که دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم امسال در مقطع دکتری ۱۲ نفر دانشجو می پذیرد، اظهار کرد: تعداد ۸۳ نفر از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به این دانشگاه معرفی گردیده اند که پس از مصاحبه علمی، ۱۲ نفر مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم می گردند.
 
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم همچنین از پذیرش دانشجو به صورت بدون آزمون در این دانشگاه خبر داد.وی تصریح کرد: این دانشگاه در مقطع دکتری از داوطلبان واجدالشرایط (استعدادهای درخشان) به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
/2759/