مدیرکل اوقاف گیلان از تحقق ۹۰ درصدی طرح تربیت حافظ قرآن در استان خبر داد.
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام" ولی عادلی "در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی در رشت با اشاره به تحقق ۹۰ درصدی طرح تربیت حافظ قرآن در گیلان اظهار داشت: در سال نخست اجرای این طرح هشت هزار و 176 نفر و در سال دوم 9 هزار و 605 نفر ثبت نام کردند و برنامه مصوب امسال ثبت نام از11 هزار نفر است.
 
وی یادآور شد: ثبت نام از علاقه مندان شرکت در طرح تربیت حافظ سال جاری گیلان تاکنون 90 درصد محقق شده است.
 
مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به شرکت 60 هزار نفردر مسابقات قرآن سال گذشته اوقاف گیلان، گفت: امیدواریم این میزان در سال جاری به یکصد هزار نفر برسد.
 
وی افزود: علاقه مندان به حفظ قرآن می‌توانند برای ثبت نام در طرح تربیت حافظ قرآن کریم به بقاع متبرکه مجری طرح و یا به ادارات اوقاف سراسر استان گیلان مراجعه کنند.
 
طرح نشاط معنوی مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی سالجاری، 16 هزار دانش آموز شرکت داشتند، خاطر نشان کرد: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقاف فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در 140 بقعه متبرکه گیلان برگزار شد و در این طرح سه کتاب الفبا تا خدا ویژه مقطع ابتدایی، سی نشانه یک راه برای دانش آموزان مقطع توسطه اول و نردبان‌ها و پرتگاه‌های زندگی برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم تدریس شد.
 
پوی از فعالیت 140 مرکز فرهنگی قرآنی در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: اعضای مراکز فرهنگی قرآنی اوقاف گیلان در برگزاری طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی با هیئت امنای بقاع متبرکه همکاری داشتند.
/2759/