همزمان با دهه کرامت بیش از ۵۰ مبلغ برجسته در بقاع متبرکه استان سبک زندگی رضوی و فاطمی را برای مردم ترویج خواهند کرد
 
به گزارش راسخون، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان این که دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمی و رضوی در جامعه است، گفت: همزمان با دهه کرامت بیش از 50 مبلغ برجسته در بقاع متبرکه استان سبک زندگی رضوی و فاطمی را برای مردم ترویج می‌کنند.
 
وی با بیان این که همزمان با این ایام 30 بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند، اظهار کرد: باید تلاش شود تا با بهره‌گیری از دریای بی‌کران آموزه‌های قرآنی و سیره ائمه معصومین(ع) زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان با فرهنگ دینی و اسلامی فراهم شود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: روحانیان، مبلغان و سخنرانان مذهبی در دهه کرامت عقاید، راه و روش پیشوای هشتم شیعیان عالم آل محمد(ص)، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر گرامی‌اش، شفیعه روز جزا، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) را تبیین و تبلیغ کنند.
 
گرایلی با اشاره به اینکه میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده این دهه را فرصتی برای تبیین و تشریح بیشتر مقوله عفاف و حجاب در جامعه دانست و افزود: سعی شود در این ایام ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (ص) به خوبی برای دختران جوان تبیین شود.
 
وی با بیان اینکه بعضی از دختران به اشتباه تجرد حضرت معصومه(ص) را عاملی برای تأخیر در ازدواج می‌دانند، عنوان کرد: آن حضرت به این دلیل ازدواج نکرد که شخصی در شأن ایشان وجود نداشته است.
/2759/