هافبک تیم فوتبال استقلال که دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در تمرین این تیم شرکت کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان ساعت 17:30 امروز (جمعه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.
 
* امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین با لباس شخصی در کمپ حاضر شد و به همراه مدیر این کمپ از زمین چمن و همچنین مراحل آماده‌سازی آن دیدن کرد. زمین چمن کمپ استقلال هنوز آماده نشده و آبی‌پوشان تمرینات تاکتیکی و اصلی خود را در زمین شماره 2 آزادی انجام می‌دهند اما تمرینات ریکاوری در زمین کمپ برگزار می‌شود.
 
* کرار جاسم، یعقوب کریمی، هرایر مگویان و حنیف عمران‌زاده غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند. خسرو حیدری بازیکن شماره 2 استقلال که در تمرینات هفته گذشته این تیم به دلیل مصدومیت حضور نداشت و در دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان غایب بود، امروز در تمرین شرکت کرد.
 
* آندرانیک تیموریان با 10 دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.
 
* 2،3 نفر از هواداران تراکتورسازی که قصد رفتن به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس را داشتند، در تمرین استقلال حضور یافتند.
 
* بازیکنانی که مقابل تیم نفت مسجد سلیمان ثابت بازی کرده بودند، پس از انجام تمرین ریکاوری راهی سونا و استخر شدند و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران امیر قلعه‌نویی به فوتبال درون تیمی پرداختند.
 
* از تمرین استقلال تنها 10 هوادار دیدن کردند که عمده صحبت‌های آنها در خصوص پیروزی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بود.
 
* تیم استقلال فردا (شنبه) بار دیگر به زمین شماره 2 آزادی بازمی‌گردد و قرار است ساعت 17:30 در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم پارسه برود.
 
تیم فوتبال استقلال پنج‌شنبه هفته آینده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه تختی به مصاف نفت‌تهران خواهد رفت.
/2759/