هواداران تیم فوتبال استقلال از غیبت هافبک عراقی تیم‌شان در تمرین امروز (دوشنبه) ابراز نگرانی کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های پیشکسوتان استقلال و هنرمندان برای قدردانی از زحمات غلامحسین مظلومی پیشکسوت استقلال با تصمیم کادرفنی تمرین امروز ساعت 16:30 دقیقه در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد تا اعضای تیم بتوانند پس از پایان تمرین در این دیدار شرکت کنند.
 
* کرار جاسم، مگویان، یعقوب کریمی، حنیف عمران‌زاده و جواد زرینچه از غایبان تمرین امروز استقلال بودند.
 
* هنگامی که آندرانیک تیموریان وارد زمین شماره 2 شد، دوربین یکی از عکاسان گرفت و مانند آنها مشغول عکاسی شد.
 
* پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال از جمله آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقی مسابقه روپایی بین خودشان برگزار کردند که کری خوانی آنها برای یکدیگر در نوع خود جالب بود. 
 
* خسرو حیدری و امید ابراهیمی و همچنین امیر قلعه‌نویی با تاخیر چند دقیقه‌ای در محل تمرین حضور پیدا کردند.
 
* از تمرین امروز آبی‌پوشان حدود 50 نفر دیدن کردند. این تعداد هنگامی که متوجه نبودن کرار شدند از احتمال غیبت این بازیکن در دیدار مقابل نفت تهران ابراز نگرانی کردند.
 
* اعضای تیم فوتبال 7 نفره ایران از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند. همچنین محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال، رضا رجبی و ادموند اختر دیگر حاضران در تمرین آبی‌پوشان بودند. 
 
* هاشم بیک‌زاده و امیرحسین صادقی در تمرینات گروهی شرکت کردند که این مساله باعث خوشحالی کادرفنی استقلال شد. 
 
* بازیکنان استقلال ابتدا به مدت چند دقیقه دور زمین دویدند و سپس به کارهای تاکتیکی پرداختند. تمرین در یک فضای شاد برگزار شد و آبی‌پوشان از روحیه خوبی برخوردار بودند.
 
* اعضای کادرفنی هنگامی که ادموند اختر را دیدند در خصوص بازی کردن مگویان بازیکن ارمنستانی استقلال در ترکیب ارمنستان مقابل دانمارک سوالاتی می‌پرسیدند. 
 
* یک فرد روحانی هم با حضور در محل تمرین از نزدیک نظاره‌گر تلاش شاگردان قلعه نویی بود.
/2759/