مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان : قرارداد مشارکت با سرمایه گذار آزادشهری در بزرگترین باغ موقوفه شمال کشور در گلستان امضاء شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گلستان، حجت الاسلام رئوف از امضاء بزرگترین باغ موقوفه شمال کشور در شهرستان آزادشهر خببر داد.
 
سید محمد جواد رئوف بیان داشت : موقوفات منحصر به دین اسلام نیست بلکه در دیگر ادیان الهی نیز وجود داشته و دارد.
 
وی اضافه کرد : احیاء وقف احیاء اسلام است و هرکسی در راستای احیاء وقف و موقوفات قدم بردارد به احیاء اسلام و باقیات و صالحاتی است که تا ابد برای او جاری است.
 
رئوف ادامه داد : سرمایه گذاری در موقوفات دارای چند حسن می باشد .وقتی سرمایه گذار سعادت مشارکت در موقوفه ای را پیدا می کند به نوعی به احیاء وقف و کمک به نیت واقف کمک کرده چه بسا در اجر و ثواب آن شریک می شود.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه عنوان داشت : موقوفه میر سعدا لله خان میرفندرسکی با مساحت تقریبی 370 هکتار و وقفنامه 120 ساله، وقف حوزه علمیه سعدیه رامیان شده است و سرمایه گذاری در این زمین موقوفه پرورش درخت فکری اسلام است و سرمایه گذار اموال خود را در جایی سرمایه گذاری می کند که یقینا به رشد و تعالی اسلام کمک می کند.
 
وی ضمن بیان اینکه وقف برای حوزه های علمیه اجر و ثواب زیادی دارد اذعان داشت : وقف برای حوزه های علمیه یکی از بهترین و بالاترین ثوابهاست چرا که طلبه ای با این نیت بصورت روحانی منبری،سخنور، نوسینده به رشد می رسد که تا آخر عمر هر ثوابی انجام دهد باقیات و صالحاتی است برای واقف و سرمایه گذاران در وقف که در جهت بروز کردن درآمد موقوفات با وقف مشارکت کردند.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان مشارکت در سرمایه گذاری با موقوفات را از کارهای نیک برشمرد و خطاب به سرمایه گذار عنوان کرد : شما یقینا به اسلام و مسلمین خدمت می کند و ثروت خود را دریکی از پاکترین سنتهای حسنه سرمایه گذاری می کنید و اثرات آنرا در زندگی شخصی و خانوادگی خود خواهید دید و امیدوارم در قدم احیاء موقوفات موفق و موید باشید و با و با جذب سرمایه گذاران که بجزء سرمایه گذاری مادیات معنویات را نیز برای خود به سرمایه میگذارند به وقف و موقوفات کمک کنیم.
 
در ادامه مهندس خواجه سرمایه گذارموقوفه میر سعد الله خان میرفندرسکی با ابراز خرسندی هدف از کار خود را خدمت به مردم استان بویژه مردم شرق استان دانست و اظهار داشت : خدا را شاکرم بهعد از خدمتی کوچک به حوزه علمیه سفیران هدایت آزادشهر برای دومین بار به حوزه های علمیه خدمت می کنم و ان شاء الله خداوند متعال ما را که هنوز جوانیم و توان کار کردن داریم د راه سربلند کردن اسلام کمک سازد.
/2759/