نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر حاد بودن مشکل بیکاری ، گفت : بهره‌وری کاربردی از بقاع متبرکه و امامزاده‌ های برخوردار از پتانسیل بالا، ضمن کاهش بیکاری، بستری برای ارتقای درآمد تویسرکان می‌ شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، محمد‌ مهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌ های معنوی و مذهبی نظیر آرامگاه حبقوق نبی(علیه السلام) و امامزاده ناصر(علیه السلام) در این شهرستان، افزود : استفاده بهینه از این ظرفیت ‌ها در توسعه و رفع بخشی از نیازها و مشکلات تویسرکان کمک شایانی می ‌کند.
 
وی با تاکید بر حاد بودن مشکل بیکاری در تویسرکان افزود : بهره‌ وری کاربردی از بقاع متبرکه و امامزاده‌ های برخوردار از ظرفیت بالا، ضمن کاهش بیکاری، بستری برای ارتقای درآمد تویسرکان می‌ شود.
 
براساس این گزارش، حجت‌ الاسلام رضا حاجی ‌زین ‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان سال گذشته در طرح تربیت حافظ قرآن حائز رتبه برتر کشور شد، خاطرنشان کرد : سال گذشته اوقاف و امور خیریه همدان بیش از سهمیه خود کار کرد به همین علت سهمیه امسال این نهاد به 7 هزار نفر افزایش یافت.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان به بازخوانی و ثبت وقف ‌نامه‌ها اشاره کرد و گفت : 2 هزار و 600 وقف‌ نامه در سطح استان همدان بازخوانی و ثبت شده است.
/2759/