معاون اقتصادی و بهره وری اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان : بروز رسانی اسناد اجاره موقوفات استان ، اجرای بهتر نیات واقفین را به همراه خواهد داشت.
 
به گزارش راسخون، علی محمد دشتی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون در مقایسه با عملکرد سال گذشته در زمینه تنظیم اسناد اجاره و بروز رسانی وضعیت مالی موقوفات 30درصد رشد داشته ایم و این اقدامات در مدیریت موقوفات و رقبات استان  در زمینه بهره وری موقوفات و اجرای بهتر نیات واقفین تاثیر به سزایی دارد.
 
معاون اقتصادی و بهره وری اوقاف استان افزود : بسیاری از موقوفات استان بصورت واحد های تجاری و اقتصادی می باشد و لازم است تا اوقاف استان با شناسایی مستاجرین واجد شرایط وبا تنظیم اسناد اجاره اقدام به جذب منابع و اجرای نیت واقفین می نماید.
 
دشتی گفت: به منظور آشنایی مستاجرین موقوفات با فرهنگ وقف و قوانین و مقررات اوقافی ، اقداماتی نظیر توزیع بروشور، اطلاع رسانی پیامکی بصورت مداوم انجام می شود و بسیاری از مستاجرین پس از آگاهی از آثار و برکات وقف و همچنین محل هزینه کرد اجارات پرداختی توسط اوقاف ، با اشتیاق بیشتری تمایل به پرداخت حق موقوفه و تداوم رابطه خود با اوقاف را دارند.
/2759/