معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه باغملک با اعلام اینکه در این شهرستان هیچ گونه وقف قرآنی وجود ندارد، بر ضرورت هدایت وقف‌های جدید به مقوله قرآن تأکید کرد.
 
به گزارش راسخون، امیر جعفرزاده، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه باغملک از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت : زاده‌صالحی، بانوی خیر این شهرستان زمینی به مساحت 36 هزار متر را وقف کرده است.
 
وی با بیان اینکه این زمین با نیت احداث مجتمع فرهنگی چندمنظوره و مصلی نماز جمعه در این شهرستان وقف شده است، اظهار کرد : ارزش این زمین دارای سه میلیارد و 500 میلیون ریال است.
 
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه باغملک موارد استفاده وقف این زمین را ساخت حوزه علمیه، دارالقرآن، مهمان‌سرا و مجتمع فرهنگی ـ تفریحی عنوان کرد.
 
جعفرزاده با بیان اینکه واقف درخصوص نیت، مسئولان اوقاف را متولی این امر کرده است، گفت : با توجه به اینکه در باغملک هیچ گونه وقف قرآنی وجود ندارد احداث یک مرکز قرآنی مهم در این زمین بسیار لازم است که این موضوع از تأکیدات واقف نیز بود.
 
وی افزود : از همه خیران خوزستانی برای احداث هرچه سریع‌تر این مجتمع فرهنگی تقاضا داریم در این امر خیر کمک‌های خود را داشته باشند تا بلکه مشکلی از مشکلات منطقه محروم باغملک برطرف شود.
/2759/