نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد : سازمان اوقاف، امانتدار موقوفات و بقاع متبرکه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، طی سخنانی در همایش کارکنان ادارات تحقیق سازمان اوقاف، با بیان اینکه هر عملی را که انسان انجام می دهد خداوند بر آن ناظر است، گفت : موقوفات و نذور در دست ما امانت است و باید در هر حال و موقعیتی نظارت کنیم تا خدای ناکرده حیف و میلی در آن صورت نگیرد.
 
وی با بیان اینکه اداره تحقیق سازمان اوقاف قوی ترین جایگاه را در سازمان دارد گفت : این اداره باید با قوت و علم و درایت در زمینه موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی، بقاع متبرکه و امامزادگان به وظایف قانونی خود عمل کند.
 
حجت الاسلام محمدی تصریح کرد : عمل به وظایف در اداره تحقیق به معنای مچ گیری نیست بلکه تلاش برای کمک کردن به مدیران سازمان در جهت تصحیح وظایف قانونی است.
 
رئیس سازمان اوقاف افزود : باید ذهنیت متولیان را نسبت به مصوبه هیات وزیران درخصوص شفافیت عملکرد مالی سازمان اوقاف و ثبت این عملکرد در سامانه جامع روشن کرد.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف تاکید کرد : طبق قانون سازمان اوقاف و امور خیریه باید در کل کشور برای تمامی موقوفات و بقاع متبرکه در سال 92 مفاصا حساب صادر کند و تدبیر این امر بر عهده اداره تحقیق سازمان است.
/2759/