تیم ملی فوتبال کشورمان در نوبت بعدازظهر روز گذشته کارهای تاکتیکی را دنبال کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) در محل ورزشی هتل محل اقامتش تمرین سبکی را انجام داده بود و بازیکنان تمرین ریکاوری کردند، در نوبت بعدازظهر و در هوایی ابری و بارانی تمرینی نسبتاً سنگین را انجام داد.
 
تمرین نوبت بعدازظهر دیروز تیم ملی از ساعت 16 (به وقت محلی) در کمپ تیم‌های ملی پرتغال و در ورزشگاه ژامور انجام شد. ابتدا کارلوس کی‌روش با بازیکنان صحبت‌های لازم را انجام داد و برنامه‌های تمرین را به آنها گفت تا کار بازیکنان به این شکل آغاز شود.
 
بازیکنان تیم ملی در این تمرین به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند که در این بخش کی‌روش به صورت جدی فعالیت شاگردانش را زیر نظر داشت و به خصوص به بازیکنان جوان تیم تذکرات لازم را گوشزد می‌کرد. سرمربی تیم ملی تأکید داشت که بازیکنان به درستی دستورات تاکتیکی را انجام دهند و از میزان خطاهای‌شان کم کنند.
 
بازیکنان همچنین به فوتبال درون تیمی پرداختند که این بخش از تمرین نیز بسیار جدی دنبال شد و کادرفنی میزان دوندگی بازیکنان، دقت و تعداد پاس‌های آنها را با جدیت دنبال می‌کرد. دروازه‌بان‌ها نیز بیشتر وقت تمرین را با گاسپار سپری کردند.
 
کادرفنی امروز صبح به بازیکنان استراحت داده و قرار است پس از صرف ناهار در هتل، بازیکنان به سمت ورزشگاه ژامور بروند و تمرین تیم ملی از ساعت 16 به وقت محلی و دوباره در هوای بارانی دنبال خواهد شد.
 
تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار تدارکاتی خود در اردوی پرتغال جمعه به مصاف اشترول می‌رود و سه‌شنبه آینده نیز به مصاف بنفیکا خواهد رفت.
/2759/