مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : مهدویت، مشاوره تربیتی و خانوادگی، تاریخ تحلیلی اسلام و زندگانی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و مباحث تخصصی وقف از جمله موضوعات دوره‌های بلند...
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، علاوه بر اعزام مبلغان به مباحث آموزشی هم می‌پردازد.
 
وی افزود: معاونت فرهنگی اوقاف ریاست کمیته آموزشی را بر عهده دارد و سعی داریم موضوعاتی را در دور‌ه‌های ویژه مبلغان مطرح کنیم که نیاز روز جامعه باشد و در نهایت و در قالب ره‌توشه‌های تبلیغی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
 
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه کتابی ویژه ماه محرم امسال تدوین و منتشر شده است، گفت: در کنار این مسائل پژوهشی، ارتقاء سطح علمی و تبلیغی طلاب و روحانیون هم در دستور کار قرار دارد.
 
وی ادامه داد: کلاس‌های بلندمدت ویژه مبلغان با استقبال گسترده روحانیون مواجه شده و دوره‌های مختلفی هم به همین منظور تشکیل شده است؛ مهدویت، مشاوره تربیتی و خانوادگی، تاریخ تحلیلی اسلام و زندگانی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و مباحث تخصصی وقف از جمله موضوعات این کلاس‌ها هستند.
 
شعبانی با اشاره به تفاهمی که با معاونت تهذیب حوزه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: حفظ خطبه غدیر در راستای این تفاهم‌نامه توسط مبلغان سازمان اوقاف صورت می‌گیرد و جوایزی هم برای افراد برتر در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تمام مبلغان سازمان اوقاف دارای تحصیلات بالای پایه هشتم هستند.
/2759/