بانوي فرهیخته شيرازي و عضو هيأت علمي دانشگاه ، با شركت در طرح وقف جمعي، مبلغ 30 ميليون ريال را براي ساخت بيمارستان تخصصي سرطان اهداء كرد.
 
به گزارش راسخون، این بانوي شيرازي عضو هيأت علمي دانشگاه پيام نور استان فارس که حاضر به افشای نام خود نشده است با شركت در طرح وقف جمعي، مبلغ 30 ميليون ريال دارایی را براي ساخت بيمارستان تخصصي سرطان اهداء كرد.
 
این بانوي شيرازي با ابراز خرسندي ازاهدای این مبلغ برای طرح وقف جمعي ساخت بيمارستان تخصصي سرطان گفت: اجراي اين طرح يكي از بهترين و بارزترين نمونه كارهاي خير و انسان دوستانه است چرکه نیازمندترین انسان ها كساني هستند كه سلامت آنها به خطر افتاده است.
 
عضو هيأت علمي دانشگاه پيام نور، طرح وقف جمعي را طرحي مطمئن و قابل اجرا دانست و اظهار داشت: مهمترين مزيت طرح وقف جمعي اطمينان و اعتمادي است كه مردم به اين طرح و اداره اوقاف به عنوان مجري طرح دارند.
 
بانوي شيرازي كه خود از طريق بنر های تبليغاتي سطح شهرفارس با طرح وقف جمعي آشنا شده است، بر تبليغ و اطلاع رساني بيشتر و گسترده تر در این زمینه تاكيد كرد و گفت: دانشجويان، اساتيد و اعضاي هيأت علمي دانشگاه هاي استان وظيفه دارند علاوه بر اينكه با اهداء كمك هاي مالی خود در ساخت بيمارستان كمك کنند، با تبليغ و آگاه ساختن مردم، از طرح وقف جمعي حمايت كنند تا اين طرح در جامعه نهادينه شود.
/2759/